Титульний партнер 25-го «Пробігу під каштанами» – бренд Rexona, який є торговою маркою компанії Юнілівер. Rexona вперше долучається до спортивно-благодійного проекту «Пробіг під каштанами» і своїм рішенням підкреслює важливість благородної мети – спасіння маленьких сердець Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.
Бренд Rexona піклується про учасників Пробігу, а саме тому виступив автором власних ініціатив серед яких кабінки для переодягання, а також цікаві активності в рамках проекту. Слідкуйте за анонсами на сайті та у соціальних мережах «Пробігу під каштанами».
Спорт і здоров’я завжди були важливими складовими філософії бренду, тож Rexona з радістю збирає свою команду для участі у благодійному Пробігу. 28-го травня на Михайлівській площі команда Rexona на власному прикладі продемонструє важливість руху і впевненості у своїх силах. Приєднуйтесь до нашої команди!!!
Про Rexona
Бренд Rexona є торговою маркою компанії Юнілівер. Бренд існує на ринку України з 2000 року і є лідером українського ринку дезодорантів з найбільшим об’ємом продажів продукту (за даними Nielsen). На даний момент бренд є новатором на ринку антиперспірантів.
Rexona – це завжди ефективний захист, приваблива упаковка, доступна ціна і різноманітність варіантів з безліччю відтінків легких та свіжих запахів.
У 2016 році на ринок України вийшла інноваційна* серія Рексона Антибактеріальний ефект (* в лінійці Unilever). Інновація стала популярною і користується значним попитом серед споживачів.
У 2017 році компанія Юнілівер розширює антибактеріальний ряд і вводить на ринок України нову лінійку Рексона Антибактеріальну Свіжість.
Характеристики антибактеріальних лінійок виражаються скороченням кількості бактерій до рівня, характерного для більш сухих частин тіла, таким чином запобігаючи неприємному запаху і не порушуючи при цьому тих позитивних переваг, які можуть дати нашій шкірі корисні бактерії.