«Bolero» Indoor media agency долучилась до проекту «Пробіг під каштанами» та стала його інформаційним медіа-партнером.
«Спільно з нашими партнерами – провідними торговельними мережами та торговельними центрами України, ми запустили серію інформаційних роликів із закликом взяти участь у благодійному проекті «Пробіг під каштанами». Ми завжди притримувались активної соціальної позиції і зараз намагаємося залучити до участі в проекті якомога більше людей зі свідомим мисленням, аби якнайбільша кількість хворих дітей мала шанс на життя. Також ми особисто братимемо участь у акції, як учасники, адже для нашої компанії соціальна відповідальність є одним із пріоритетів розвитку. Крім цього, це ефективний командостворюючий захід для співробітників компанії», – відзначила Яна Магда, директор «Bolero» Indoor media agency.
Отримати інформацію про діяльність «Bolero» Indoor media agency можна на сайті