Як заохотити людей взяти участь у «Пробігу під каштанами»?
І що мотивує кожного з нас зробити благодійний внесок та пробігти свою дистанцію, щоб підтримати Центр дитячої кардіології та кардіохірургії?
Щоб дізнатись відповіді на ці запитання та поширити новини про реєстрацію на Пробіг, компанія Amway, п’ятикратний генеральний партнер «Пробігу під каштанами», запросила учасників команди розповісти у соціальних мережах про свою історію участі у «Пробігу під каштанами» під хештегом #NUTRILITEchallenge.
Томаш Мурас, генеральний директор Amway Ukraine, став першим учасником цього віртуального флешмобу, який охоплює дедалі більше співробітників, Незалежних підприємців Amway та друзів і партнерів компанії:
Приєднуйтесь до #NUTRILITEchallenge та до зустрічі на Пробігу!