ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг та продаж товарів
Благодійна організація «Благодійний фонд «Пробіг під каштанами» (номер Свідоцтва про державну реєстрацію 1 074 102 0000 039017), яка діє згідно Статуту, та Фізична особа-підприємець КУЗНЄЦОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ (Приватний пiдприємець), ЄДРПОУ 2200203733, про те, що йому в АТ КБ “ПРИВАТБАНК” (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299) вiдкрито рахунок: No UA533052990000026004020102170 (Поточний рахунок) (далі – «Виконавці»), пропонують юридичним та фізичним особам (далі – «Замовник») отримати послуги або товар.
Цей Договір є публічним, відповідно до ст.чт. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептування цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір про наступне.
1. ТЕРМІНИ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця (яка розміщена на Сайті), адресована необмеженому колу фізичних та юридичних осіб у відповідності з законодавством України, заключити цей Договір на певних умовах.
1.2. Сайт – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою http://auth.probig.in.ua/, яка є офіційним джерелом інформування Користувачів про Виконавця, Послуги та Товари.
1.3. Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Користувачем умов Публічної оферти цього Договору, пропозиції по Товарам та Послугам.
1.4. Користувач – фізична або юридична особа (відвідувач Сайту), яка приймає умови цього Договору і бажає здійснити Замовлення на Сайті.
1.5. Замовник – Користувач, який здійснив Замовлення на Сайті.
1.6. Товар (або Послуга) – опублікований на Сайті перелік найменувань асортименту, за якими вказується ціна, назва і опис.
1.7. Замовлення – рішення Користувача придбати Товар (або Послугу), шляхом належного оформлення запиту на придбання обраних на Сайті Товарів або Послуг.
1.8. Особистий кабінет – персональний розділ Користувача на Сайті Виконавця, доступ до якого має Покупець, в якому відображається його персональна інформація та історія його Замовлень.
1.9. Персональні дані – будь-яка інформація, яка прямо чи опосередковано відноситься до певної особи, чи до особи, яка визначається.
1.10. Укладаючи Договір, Замовник підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і згоден з його умовами, а також дає дозвіл на обробку Виконавцем своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, отримання рахунків, актів та інших документів.
1.11. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням цього Договору, Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, згідно Закону України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Виконавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів.
1.12. Обсяг прав Замовника, як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.
1.13. Замовник також погоджується з тим, що Виконавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мети обробки персональних даних.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець зобов’язується передати у власність Замовника Товар або надати Послугу згідно оформленого Замовлення, а Замовник зобов’язується оплатити та прийняти Товар або Послугу на умовах цього Договору.
2.2. Даний Договір поширюється на всі види Товарів і Послуг, які представлені на Сайті, поки такі пропозиції є в наявності для здійснення Замовлення.
2.3. Ніякі претензії після отримання Замовником Товару або Послуги не можуть бути пред’явлені Виконавцю. Відповідальність за будь-які результати, отримані у процесі використання/застосування Товару або Послуги, цілком та повністю належить Замовнику.
3. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
3.1. Реєстрація на Сайті здійснюється за адресою http://auth.probig.in.ua/
3.2. Реєстрація на Сайті не є обов’язковою для оформлення Замовлення.
3.3. Виконавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем при реєстрації.
3.4. Користувач зобов’язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації. У разі виникнення у Користувача підозр щодо безпеки його логіна та пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Користувач зобов’язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідний електронний лист за адресою info@probeg.kiev.ua.
3.5. Спілкування Користувача / Замовника з представниками Виконавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Суворо заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Виконавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів та ресурсів для надання Послуг, представлених на Сайті. Супроводжуючі Товар та Послугу опис/характеристики не претендують на вичерпну інформативність.
4.2. У разі відсутності замовлених Товарів або Послуг, Виконавець має право виключити зазначений Товар або Послугу із Замовлення / анулювати Замовлення, повідомивши про це Замовника шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, зазначену Замовником при реєстрації, або іншим способом.
4.3. У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару або Послуги повертається Замовнику способом, яким Замовлення було оплачено.
4.4. Замовник несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що може спричинити за собою неможливість Виконавця належно виконати зобов’язання.
4.5. Після оформлення Замовлення, Замовнику надається інформація про передбачувану дату отримання Замовлення, шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, зазначену при реєстрації, або по телефону.
5. ЦІНА І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
5.1. Ціна кожного окремого Товару та Послуги визначається Виконавцем і вказується на Сайті.
5.2. Ціна Договору дорівнює ціні Замовлення. Сума замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару та/або Послуги.
5.3. Під замовленням Товару та/або Послуги розуміється формування Замовлення і (або) його оплата готівкою або безготівковими коштами, в залежності від того, що настане раніше, за умови Акцепту цього Договору.
5.4. Замовник здійснює оплату Товару та/або Послуги згідно Замовлення. Замовник самостійно обирає один з таких способів оплати:
5.4.1. готівковий розрахунок;
5.4.2. безготівковий розрахунок.
5.5. Оплата за готівковий розрахунок здійснюється в офісі Виконавця в момент здійснення Замовлення або в момент передачі Товару та/або Послуги.
5.6. Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється:
5.6.1. Шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця (за умови зазначення номера Замовлення);
5.6.2. Шляхом використання електронних засобів платежу.
5.7. Оплата Товару або Послуг здійснюється в національній валюті України.
5.8. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Виконавця або його представника. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця з умовами цього Договору.
5.9. Ціна Товару та/або Послуги, що вказана на Сайті, може бути змінена Виконавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на уже замовлений Товар та/або Послугу зміні не підлягає.
5.10. До моменту зарахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця Товар та/або Послуга не резервується. Виконавець не може гарантувати доступність Товару та/або Послуги в кількості, зазначеній в момент оформлення Замовлення, в результаті чого можуть збільшитися строки обробки Замовлення.
6. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
6.1. Загальний термін отримання Замовлення складається з терміну обробки замовлення і строку його видачі. Термін обробки замовлення – від одного робочого дня до трьох. Строки видачі Замовлення зазначаються у листі підтвердження про отримання оплати за Замовлення. У будь якому випадку, Послуга може бути надана лише у термін, який зазначено в описі такої Послуги на Сайті Виконавця.
6.2. При отриманні Замовлення Замовник має впевнитися в його цілісності та комплектності згідно з описом на Сайті Виконавця. У випадку виявлення недоліків/пошкоджень, нестачі – повідомити Виконавця для вирішення таких питань.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
7.1. Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
7.2. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 7.1. Договору, чинним законодавством України.
7.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
7.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
7.5. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
7.6. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
7.7. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».
8. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
8.1. Виконавець зобов’язаний:
• виконувати умови цього Договору;
• виконувати замовлення Замовника у разі здійснення оплати від останнього;
• передати Замовнику Товар та/або Послугу у відповідності з обраним зразком на Сайті, оформленим замовленням та умовами цього договору.
8.2. Виконавець має право:
• в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Замовников умов цього Договору.
8.3. Замовник зобов’язаний:
• своєчасно оплатити і отримати Замовлення на умовах цього Договору.
8.4. Замовник має право:
• оформити замовлення на Сайті;
• вимагати від Виконавця виконання умов цього Договору.
9. ТЕРМІН ДІЇ ЦЬОГО ДОГОВОРУ
9.1. Цей Договір набирає чинності з дня оформлення замовлення або реєстрації на Сайті і діє до виконання всіх умов Договору.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. Виконавець не несе відповідальності за вибір Замовником Товару та/або Послуги, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.
10.2. Виконавець не несе відповідальності за:
• змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
• змінений партнерами з формат надання Послуг;
• за незначну невідповідність кольорової гами Товару, що може відрізнятися від оригіналу Товару виключно за різної колірної передачі моніторів персональних комп’ютерів окремих моделей;
• за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні замовлення;
• за затримки та перебої в наданні Послуг , які відбуваються з причин, які знаходяться поза сферою його контролю;
• за протиправні незаконні дії, здійснені Замовником за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
• за передачу Замовником своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреси, логін та пароль третім особам.
10.3. Замовник, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном перебувало інша особа) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним засадам моральності.
10.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити і відвернути розумними способами.
10.5. Сторони докладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей̆ виключно шляхом переговорів.
11. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ
11.1. При реєстрації̈ на Сайті Користувач надає наступну інформацію: ПІБ, номер телефону, адреса електронної пошти, пароль для доступу до Сайту.
11.2. Надаючи свої персональні дані Виконавцю, Відвідувач Сайту/Користувач/ Замовник погоджується на їх обробку Виконавцем, в тому числі і з метою просування Виконавцем Товарів і Послуг, а також передачу персональних даних третім особам, залученим Виконавцем для виконання зобов’язань перед Відвідувачем Сайту/ Користувачем / Замовником в рамках Публічної оферти.
11.3. Виконавець використовує персональні дані Користувача / Замовника:
• для реєстрації Користувача на Сайті;
• для виконання своїх зобов’язань перед Користувачем/Замовником;
• для оцінки та аналізу роботи Сайту;
• для визначення переможця в акціях, що можуть проводитися Виконавцем.
11.3.1. Виконавець має право відправляти інформаційні, в тому числі рекламні повідомлення, на електронну пошту і мобільний телефон Користувача/Замовника з його згоди. Користувач/Замовник має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови. Сервісні повідомлення, що інформують Користувача/Замовника про замовлення і етапах його обробки, відправляються автоматично і не можуть бути відхилені Користувачем/Замовником.
11.4. Виконавець має право використовувати технологію «cookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам.
11.5. Виконавець отримує інформацію про ip-адресу Відвідувача / Користувача Сайту. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.
11.6. Виконавець не несе відповідальності за відомості, надані Користувачем/ Замовником на Сайті в загальнодоступній формі.
12. ДОДАТКОВІ УМОВИ
12.1. Сайт і надані сервіси можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні у наслідок проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Виконавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Замовників або без такого.
12.2. Сторони докладають максимальних зусиль з метою усунення розбіжностей виключно шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди спір буде переданий на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
12.3. Виконавець вважається таким, що виконав свій обов’язок за договором, а Замовник набуває право власності на Товар та/або Послугу з моменту фактичного вручення Товару та/або отримання Послуги, що засвідчується товарним чеком (накладною / актом прийому-передачі).
12.4. У разі форс-мажорних обставин, документально підтверджених відповідними органами, сторони звільняються від виконання цього договору.
12.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсність інших положень.
– –