7 вересня торгові марки «Sandora», «Садочок» і «Сандорик» удруге виступили партнерами акції «Пробіг під каштанами» – наймасштабнішого спортивно-благодійного проекту країни.
На Михайлівській площі кожен бажаючий міг підкріпитися стаканчиком смачного соку – біля дегустаційних стійок «Sandora» і «Садочок». Всього під час спортивно-благодійної акції гості випили близько 700 літрів соку, а в дегустації брало участь 9200 чоловік!
«Бренди «Sandora»,«Садочок» і «Сандорик» завжди виступають за здоровий спосіб життя, тому беруть участь у подібних соціальних проектах. Ми віримо, що наша активність приверне увагу українців до такого чудового напою як сік, і тому допоможе поширити гарну звичку пити соки щодня », – коментує керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.
Цього року на Пробігу дегустували яблучний сік прямого віджиму врожаю цього року і новинку літа 2014- яблунево-гранатовий нектар від ТМ «Садочок». А ТМ «Sandora» запропонувала улюблені всіма смаки: апельсиновий і мультивітамінний соки, вишневий нектар і журавлинний морс. Маленьких гостей розважав герой «Сандорика» і аніматор «Садочку» в костюмі томата.
210 маленьких пацієнтів Кардіоцентру отримали свої «соковиті» подарунки від ТМ «Сандорик» і «Садочок».
Також на 22-му «Пробігу під каштанами» головні сокові бренди країни зібрали свою корпоративну команду для участі у загальному забігові. Адже це не тільки ще один спосіб допомогти маленьким пацієнтам Центру дитячої кардіології, а й можливість підкреслити важливість відповідальності кожної людини за своє здоров’я і зміна світу на краще.