7 вересня 2014 року торгові марки «Sandora», «Садочок» і «Сандорик» в черговий раз виступають партнерами акції «Пробіг під каштанами», щоб разом підтримати наймасштабніший спортивно-благодійний проект країни.
Під час минулорічного Пробігу «Sandora» і «Садочок» навіть встановили «найсоковитіший рекорд». Це була наймасовіша дегустація соку в Україні – учасники та гості свята випили 18877 склянок корисного і смачного соку за шість годин! За встановленням рекорду спостерігали представники Книги рекордів України, які офіційно зафіксували результат.
Сокові бренди «Sandora», «Садочок» і «Сандорик» з радістю беруть участь у соціальних проектах, спрямованих на популяризацію здорового способу життя, і підтримують задачу організаторів Пробігу – допомогти маленьким пацієнтам Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.
На території Пробігу будуть встановлені дегустаційні стійки, де кожен бажаючий зможе підкріпитися стаканчиком смачного і корисного соку. А на дитячому майданчику «Сандорик» і «Садочок» проведуть веселі конкурси для дітей і розіграють смачні призи!
«Бренди «Sandora»,«Садочок» і «Сандорик» завжди виступають за здоровий спосіб життя, тому беруть участь в такого роду соціальних проектах. Ми віримо, що наша активність приверне увагу українців до такого чудового і корисного напою як сік і допоможе прищепити гарну звичку пити його щодня », – коментує керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.