Участь у «Пробігу під каштанами» стала традиційним місцем зустрічі небайдужих до благодійності та спорту людей. Вже 28 років поспіль, кожен травень, заради спільної мети біжать не лише кияни, але і представники з інших міст України та світу. Компанія Vitmark та її перший та флагманськийбренд продуктів для здорового способу життя – Jaffa – долучились до пробігу третій раз поспіль. І зробили це одразу трьома способами: як учасники індивідуального благодійного пробігу, пробігу онлайн і як партнер заходу, що пригостив стомлених, але щасливих людей смачними та корисними смузі.
30 травня цього року «Пробіг під каштанами» зміг об’єднати 10 108 учасників, враховуючи учасників онлайн старту.Співробітники компанії Vitmark брали участь у заході як учасники пробігу безпосередньо в Києві та як онлайн команда, що вийшла на пробіжку в м. Одеса. Долучилася до допомоги організаторам компанія і власною продукцією – надавши #смачнокориснийперекус від ТМ Jaffa.
Бренд Jaffa, що є прикладом успішного поєднання продуктів для здорового способу життя та активної ідеології підтримки спортивних ініціатив в Україні, представив на події дві новинки: смузі Jaffa Protein Boost із вмістом в одній упаковці цілих 5 г протеїну та смузі Jaffa Super Food з насінням чіа. Протеїн, окрім користі для кісток, волосся та шкіри, допомагає у побудові та відновлені м’язової маси організму, що після 5 кілометрового пробігубуло дуже актуальним для учасників «Пробігу під каштанами». Насіння чіа є справжнім суперфудом, що містить антиоксиданти, вітаміни та мінерали, жирні кислоти омега-6 і омега-3 і може стати незмінним помічником для тих, хто бореться за ідеальну фігуру та практикує ранкові пробіжки.
В сучасному світі споживач сам шукає подібні продукти. Багатофункціональність і варіативність ситуацій споживання роблять пропозицію від Jaffa унікальною на українському ринку. Сподіваємося, що це буде супер популярний продукт, для тих хто веде активний спосіб життя та піклується про власне здоров’я.Спробувати смузі-новинки можна було біля стартової зони та, звичайно, отримати після завершення пробігу,щоб збільшити приплив сил, рівень енергії тавідновити запас бадьорості. Переможці пробігу також отримали смачні подарунки від ТМ Jaffa. За попередніми підрахунками організаторів, на фініші учасники,зарядившись енергією фруктів, скоштували більше 5 000 упаковок смузі!
Нагадаємо, що продукти Jaffa є природним джерелом корисних поживних речовин та вітамінів і вже багато років користуються попитом серед українців. Jaffa не зупиняється на досягненнях та постійно пропонує ринку нові смаки і продукти. Смузі Jaffa Super Food і смузі Jaffa Protein Boost спеціально розроблялися з думкою про людей, які підтримують фізичну форму, слідкують за своїм раціоном та про тих, кому конче необхідно поповнити запас енергії в різних життєвих ситуаціях.
«Більшість глядачів «Пробігу під каштанами» бачать саму подію, яка відбувається лише один день, в той час як даний захід – це величезна праця організаторів,міськоївлади та партнерів проекту, підготовчі роботи тривають не один тиждень, а то і місяць. Я пишаюся тим, що брав участь у найпершому «Пробігу під каштанами». Цього рокуя не лише пробіг 5 км з благодійноюметою, але й вкотре відчув себе частиноюкоманди, яка допомагала організовувати цей захід. Важливо, що саме підчас«Пробігу під каштанами» були представлені дві новинки під ТМ Jaffa, адже вонина 100% відповідають основним цінностям пробігу: здоров’ята активний стиль життя», – говорить Протопопов Максим, менеджер бренду Jaffa.
Не лише смузі, але і фруктові соки, нектари та напої від Jaffa якнайкраще відповідають цілям «Пробігу під каштанами»: привернути увагу українців до здорового способу життя та пропагувати любов до спорту. Тож, до зустрічі у 2022 році, реєстрацію на пробіг вже відкрито!
* * * * *
Компанія Vitmark створена в 1994 році на базі Одеського заводу дитячого харчування. Компанія є лідером на українському ринку за обсягами продажів у категорії фруктово-овочевих соків і пюре для дитячого харчування й одним з лідерів у категорії соків і нектарів. Продуктовий портфель Vitmark орієнтований на сучасне здорове харчування і включає популярні торгові марки Jaffa, «Наш сік» ОКЗДХ, «Чудо-Чадо», Aquarte, Nestea та VegaMilk.
Компанія експортує свою продукцію в більш ніж 25 країн. Якість і безпека продукції сертифіковані за стандартами ISO 9001 та ISO 22000.
Бренд Jaffa є флагманським брендом компанії Vitmark. Перша партія соку Jaffa була розлита 25 років тому, в 1994 році. Сьогодні бренд – один з лідерів в категорії соків і нектарів на ринку України. Продукція під ТМ Jaffa експортується в більше ніж 20 країн світу.
Продукція Jaffa створена для активних людей, які ведуть здоровий спосіб життя і стежать за своїм харчуванням і здоров’ям. Продуктовий портфель бренду Jaffa включає: соки, нектари, фруктово-ягідні смузі для дітей і дорослих, а також напої, збагачені вітамінами.
В 2021 році ТМ розширила лінійку корисних перекусів, представивши ринку смузі Jaffa Protein Boost і смузі Jaffa Super Food.