Приємно, коли ідеї народжені в рамках Пробігу розвиваються, виростають і виходять за його рамки. Так наш партнер компанія Vita Verde огранізовує плогінг, что поєднує в собі суспільно корисну справу та продуктивне тренування.
Вранці 7 липня на Караваєвих дачах зібралася група активних та небайдужих людей. Так зазвичай розпочинають свої вихідні ентузіасти плоггінгу – унікального спортивно-екологічного руху який, мабуть, найорганічніше поєднує користь для здоров’я окремої людини з користю для здорового довкілля та суспільства. Торгова марка Vita Verde вже за партнерською традицією взяла в тренуванні найактивнішу участь.
В Європі плоггінг – цей винахід швецьких спортсменів та екологів – вже має широке розповсюдження. Нагадаємо: спортсмени-плоггери виходять на дистанцію з великими сміттєвими пакетами, куди збирають все сміття, яке знайдеться на трасі забігу. Таким чином, досягається подвійна мета: регулярними тренуваннями та змаганнями зміцнюється здоров’я, покращується настрій та самопочуття і одночасно наша планета стає трохи чистішою.
В Україні взагалі і в Києві зокрема плоггінг робить лише перші кроки. Але ці кроки помітні, вони приваблюють людей і кількість плоггерів зростає від тренування до тренування.
Київські плоггери об’єднуються навколо Kyiv Plogging Club, який заснувала Олена Ханчанова – професійний тренер з легкої атлетики і невтомний ентузіаст-еколог. Справжній запальний ентузіазм – річ захоплююча, і те, що починалося зі сторінки в Соціальній мережі, сьогодні перетворились на групу палких та азартних плоггерів.
Партнерство Торгової марка Vita Verde з плоггерським ком’юніті розпочалося з участі в тренуванні в рамках підготовки до «Пробігу під каштанами». Ідея і сама суть плоггінга повністю захопила команду Vita Vеrde – адже здорове життя, яке сповідує бренд, можливо лише в здоровому довкіллі, на здоровій планеті. Тому участь Vita Verde однією акцією не обмежилась. Коли Оленою Ханчановою було організовано Kyiv Plogging Club, торгова марка Vita Verde стала постійним смачним партнером клубу і тепер радо пропонує учасникам тренувань свою свіжу та здорову продукцію для відновлення сил.
В цю липневу суботу все склалося якнайкраще. Не підвела ані погода, ані настрій. В складі невеликої але згуртованої групи ентузіастів-плоггерів вперше на дистанцію вийшли представники наймолодшого покоління. Деякі батьки вирішили залучати своїх нащадків до здорового і чистого життя. Адже, врешті решт, ми стараємось заради їхнього майбутнього, ми прагнемо, щоб вони жили на чистій та зеленій планеті. І дуже важливо, щоб наші діти усвідомлювали це з ранніх літ.
Кожне тренування зазвичай починається з інструктажу. І це не лише тренерські поради стосовно розподілу сил на дистанції чи правильного дихання. Це, як не дивно, інструктаж з техніки безпеки. Наприклад, обов’язкового використання рукавичок. Тому що знайти можна різні речі, наприклад, бите скло, яким легко порізатися. А сміття – зовсім не стерильне. Так що всі учасники отримали міцні рукавички і настанову бути максимально акуратними та обережними.
Після дистанції плоггерів чекала ще одна традиційна і дуже приємна частина заходу – здоровий пікнік від Vita Verde. Команда свіжого і здорового бренду радо і щиро пригощала учасників своїми фірмовими готовими салатами та фруктовими міксами. Не дивно, що наймолодша частина співтовариства плоггерів з задоволенням віддала належне фруктовим міксам. Прихильники рослинної їжі, які також були серед учасників, гідно оцінили готовий салат «Вегетаріанський №2», розроблений спеціально для їх однодумців. .
Можна ще зазначити, що повна віддача плоггерів на дистанції, радісна і дружня атмосфера здорового пікніка привертали увагу багатьох відвідувачів парку, а в декого викликали щире захоплення й обіцянку наступного разу приєднатись до тренування. Так що є надія, що ряди прихильників плоггінгу будуть невпинно зростати, адже така ініціатива на користь всім нам і кожному з нас.
Чи задоволені учасники тренування його результатом? Так! Тому що всього за годину тренування порівняно невеликою групою було зібрано величезну кількість сміття. А коли результат твоїх зусиль можна побачити на оцінити наочно – це додає таке неймовірне відчуття, як задоволення від зробленої справи. І надихає на подальші звитяги.
«Ми цілком і повністю задоволені сьогоднішнім тренуванням, – ділиться враженнями директор з маркетингу ТМ Vita Verde Віктор Баклан. – Vita Verde – це здорове життя, тому ми завжди там, де зелено і чисто, де панують спорт і здоров’я. Разом з Оленою Ханчановою ми прагнемо започаткувати сталу здорову традицію. Такі тренування будуть проводитись і в майбутньому. Vita Verde зі свого боку, зробить все, щоб тренування київських плоггерів були не тільки жвавими, цікавими й результативними, а ще й приємними та смачними».